Välkommen till min Storö 34 blogg

Hej!
2008 köpte jag en Storö 34 Royal Cruiser från 1978, på denna sidan kan ni läsa om mitt jobb med att renovera den.

Några filmer från båten

Jag har ju filmat lite då och då och tänkte kanske att någon skulle tycka att det var kul att se.

En film av min skakiga bror

Här skulle jag göra en liten film med ett farttest, men ena motorn hängde inte riktigt med så jag avbröt. Det visade sig vara turbon som kärvade.

En tur i kosterfjorden


Först en liten film då jag åkte till koster i lite sämre väder.

Här tar jag en rundtur i båten som visar hur det ser ut inne i min båt.


Här kommer en liten musikvideo som spelades in på säsongspremiären i mars 2010. Olle spontantextar och spelar gitarr, Magnus spelar munspel för första gången i sitt liv:)


Jag gillar ju ljus i skåp, här kommer en ändring jag precis gjort. I detta trappsteg står lacker, lim, oljor, smörjmedel och sånt som hör till underhållet ombord. Svart som natten såklart, men inte längre:)


Håll utkik här för det kommer nog mera allt eftersom.......







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar